Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Mail a Windows Live Mail...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 3 Oct 2014 12:55:50 +0200
Dnia Fri, 3 Oct 2014 12:15:17 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

> Bo mozesz chciec pracowac na kilku komputerach, w tym nie na swoich?

Rozwiń proszę, bo raczej nie chwytam, szczególnie w kontekście: „Kiedyś
przez pewien czas miałem z żoną wspólny konputer, a mamy odmienne upodobania
odnośnie przeglądarek internetowych, więc bardzo się przydało.”, do którego
się odnosiłem.

[ (Talking about Crematoria) If I owned this place and Hell, I'd rent this ]
[ place out and live in Hell.                                              ]
[                                    (Toombs, "The Chronicles of Riddick") ]