Re: [WINNT] Window 7 i pieprzone znikanie ikon z traya

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Window 7 i pieprzone znikanie ikon z traya
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Wed, 24 Sep 2014 21:15:01 +0200
Dnia 24 Sep 2014 15:20:01 GMT, Piotr B. [pb2004] napisał(a):

> Miało służyć do innych celów niż jest wykorzystywane.

Zaraz zaraz, a co z ikonami systemu? Od sieci czy od miksera audio. One sa
na stale wbrew idei microsoftu?

> Jest głębszy problem bo mało który program używa bezpośrednio Win32 Api
> tylko różnych warstw abstrakcji w których nie ma dostępu do wyniku
> funkcji Shell_NotifyIcon. Skype np. był pisany w Delphi.

Sugerujesz, ze aplikacje pisane w Delphi nie potrafia sprawdzic wyniku
wywolania tej funkcji? Skad ten pomysl?

> W takim razie to raczej antywirus jest tutaj problemem choć nie
> spodziewałemm się że wąskim gardłem może być nawet SSD.

Dzis start byl juz opozniany i ikony sa, chyba wzystkie. Zobacze przez kilka
dni, ale to chyba bedzie to.

--
pozdro
R.e.m.e.K