Re: [WINNT] Window 7 i pieprzone znikanie ikon z traya

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Window 7 i pieprzone znikanie ikon z traya
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Tue, 23 Sep 2014 23:16:54 +0200
Dnia 23 Sep 2014 16:00:03 GMT, Piotr B. [pb2004] napisał(a):

> Nie ma sposobu jako takiego bo tak właśnie ma działać Notification area.

Jest to zatem fundamentalnie spieprzone.

> To nigdy nie był obszar do ciągłego wyświetlania ikon już od startu
> systemu tylko obszar dla tymczasowych powiadomień. Gdy z jakiegoś powodu
> Eksplorator nie odpowiada i nie jest np. dodana ikona do obszaru
> powiadomień funkcja za to odpowiedzialna zwraca wartość FALSE typu BOOL
> (skoro to start systemu za brak odpowiedzi Eksploratora odpowiada
> najprawdopodobniej zbyt obciążony HDD). Prawidłowo napisany program
> powinien sprawdzać wartość zwracaną przez funkcję i odpowiednio
> reagować.

Byc moze powinien, ale skoro malo ktory to robi (nawet microsoftowy Skype
nie) to pewnie jest to glebszy problem.

Ale... moze i jest jak piszesz, ze przyczyna jest nie wyrabiajacy dysk
(notabene SSD). Potwierdzic by to mogl fakt, ze od niedawna efekt
znikajacych ikon sie nasilil i jak tak sie zastanawiam to zbiega sie to
mniej wiecej z zainstalowaniem innego antywira. Ten nowy ma az 6 uslug i
wyrazniej obciaza kompa.
Zrobie zatem tak, ze ustawie odpalanie aplikacji z autostartu o kilka minut
pozniej i zobaczymy czy to pomoze.

--
pozdro
R.e.m.e.K