Re: [WINNT] Window 7 i pieprzone znikanie ikon z traya

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Window 7 i pieprzone znikanie ikon z traya
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 24 Sep 2014 15:20:01 GMT
R.e.m.e.K <pcisdead@wirtualnapolskapoprawnawp.pl> wrote:

> Jest to zatem fundamentalnie spieprzone.

Miało służyć do innych celów niż jest wykorzystywane.

> Byc moze powinien, ale skoro malo ktory to robi (nawet microsoftowy Skype
> nie) to pewnie jest to glebszy problem.

Jest głębszy problem bo mało który program używa bezpośrednio Win32 Api
tylko różnych warstw abstrakcji w których nie ma dostępu do wyniku
funkcji Shell_NotifyIcon. Skype np. był pisany w Delphi.

> Ale... moze i jest jak piszesz, ze przyczyna jest nie wyrabiajacy dysk
> (notabene SSD). Potwierdzic by to mogl fakt, ze od niedawna efekt
> znikajacych ikon sie nasilil i jak tak sie zastanawiam to zbiega sie to
> mniej wiecej z zainstalowaniem innego antywira. Ten nowy ma az 6 uslug i
> wyrazniej obciaza kompa.
> Zrobie zatem tak, ze ustawie odpalanie aplikacji z autostartu o kilka minut
> pozniej i zobaczymy czy to pomoze.

W takim razie to raczej antywirus jest tutaj problemem choć nie
spodziewałemm się że wąskim gardłem może być nawet SSD.

--
Piotr Borkowski