Re: [WINNT] Window 7 i pieprzone znikanie ikon z traya

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Window 7 i pieprzone znikanie ikon z traya
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 23 Sep 2014 20:08:24 +0200
W dniu 2014-09-23 o 18:00, Piotr B. [pb2004] pisze:
R.e.m.e.K <pcisdead@wirtualnapolskapoprawnawp.pl> wrote:

Trafia mnie juz z tym badziewiem. Po prostu co start systemu to jakies ikony
w trayu sie nie wyswietlaja, aplikacje od nich dzialaja a ikon nie ma, raz
takiej, az innej, zawsze brak kilku.
Od razu mowie, ze solucje z kasowaniem IconStreams z rejestru juz robilem
wiele razy, pomaga na chwilke lub wcale.

Czy jest jakis sposob na to scierwo? Bo juz mam dosc ubijania procesu i
odpalania aplikacji od nowa, zeby sie do jej GUI dostac.

Win 7 x64

Nie ma sposobu jako takiego bo tak właśnie ma działać Notification area.
To nigdy nie był obszar do ciągłego wyświetlania ikon już od startu
systemu tylko obszar dla tymczasowych powiadomień.
W odniesieniu do tego co piszesz... notification czy tray?, On pisze o tray'u.
Gdy z jakiegoś powodu
Eksplorator nie odpowiada
Wtedy jeśli explorer startuje na nowo po awarii, to te ikonki się co najwyżej powinny przestawić (kolejność).
i nie jest np. dodana ikona do obszaru
powiadomień funkcja za to odpowiedzialna zwraca wartość FALSE typu BOOL
(skoro to start systemu za brak odpowiedzi Eksploratora odpowiada
najprawdopodobniej zbyt obciążony HDD).
Moment. O czym rozmawiamy/piszemy (Ty nadal o notification, ja o tray'u)
Prawidłowo napisany program
powinien sprawdzać wartość zwracaną przez funkcję i odpowiednio
reagować.
Ok. Podawać informacje o swoim stanie TAK. Jednak skoro jest uruchomiony, a programista umieścił tam ikonkę - to tam ma BYĆ. System o tym nie decyduje. Jeśli nie rozumie (taki system) to... Rozwinę, bo znów ktoś się czepi. Piszę, kompiluję coś tam pod dany sprzęt i system, to jak to może nie działać? (pomijam, bo znów będzie... błędy, uszkodzenia... Nie!).

Zauważ, że brakuje mu np. ikony miksera. Chociaż to zależy od ustawień.

--
Artur
1 week 4 days 19 hours 17 minutes 42 seconds and 774 milliseconds.