Re: [WINNT] Window 7 i pieprzone znikanie ikon z traya

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Window 7 i pieprzone znikanie ikon z traya
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Thu, 25 Sep 2014 23:46:57 +0200
W dniu 2014-09-25 15:25, R.e.m.e.K pisze:
Dnia Thu, 25 Sep 2014 13:30:56 +0200, animka napisał(a):

Nie pamiętam już jak jest w Win7, ale w Win 8 jest taka opcja "Ikony
obszaru powiadomień'" i tam, sobie ustawiasz czy mają być aktywne cały
czas czy tylko w razie powiadamiania.

Opisz to dokladniej i moze daj jakis zrzut ekranu, bo to prawie rozwiazuje
moj problem.

W Win7 jest napewno inaczej.
Ja mam tak:
Pasek Zadań i Nawigacja. Otwieram i niżej jest wiersz: Obszar
powiadomień, a w okienku "Dostosuj". Po wejściu w Dostosuj i pokazuje
sie "włączanie i wyłączanie ikon systemowych". Niżej jest opcja do
wybrania: "Dostosuj ikony powiadomień".

Mnie denerwowała ikona (w tray-u) przestawiania języków i jakiś czas
temu się z tym gimnastykowałam, ale już mam spokój.

Wrzuc jeszcze tego screena, on mi wiecej uswiadomi, bo juz prawie czuje
gdzie pies jest pogrzebany.

Trzeba było od razu tu:
https://www.google.pl/#q=W%C5%82%C4%85czanie+i+wy%C5%82%C4%85czanie+ikon+systemowych+w+Windows+7

--