Re: [WINNT] Window 7 i pieprzone znikanie ikon z traya

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Window 7 i pieprzone znikanie ikon z traya
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Mon, 29 Sep 2014 19:52:49 +0200
W dniu 2014-09-29 16:47, ACMM-033 pisze:

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości
Nie pamiętam już jak jest w Win7, ale w Win 8 jest taka opcja "Ikony
obszaru powiadomień'" i tam, sobie ustawiasz czy mają być aktywne cały
czas czy tylko w razie powiadamiania.

Nie wiem... ja coś takiego... a może tylko się mylę, coś podobnego, kojarzę
już w XP... PPM na tray-u, właściwości, na dole ptaszek przy "ukryj ikony
nieaktywne", przycisk "dostosuj", tu sobie ustawiamy co i jak chcemy,
zatwierdzenie, done. Więc jeśli manipulacja w tym, czy podobnym miejscu
niezbyt przynosi rezultaty... Obym nie wykrakał...

Nie pamiętam już jak było w XP. W Win 8 niby jest tak samo-Dostosuj, ale dalej to już pewnie inaczej się to ustawia.

--
animka