Re: [WINNT] Windows 9 - menu start

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 9 - menu start
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 17 Sep 2014 17:00:01 GMT
mr misio de grizzly <mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com> wrote:

> Nikt na siłe nie wciska pozostałym 99,9% uzytkownikow AutoCada ani
> Photoshopa jako preinstalowany trail demo czy pelna wersje light.

> Wioec przestan pisac ze to ja troluje, bo sam robisz megatroling.

Aplikacje modern także nie są wciskane na siłę wbrew twoim twierdzeniom.
Obecność to nie jest wciskanie na siłę.

> Jedynie obnizaja zyski z Win 8 :>

To zależy jak będziesz liczył. Analogicznie jak z piractwem
komputerowym. Możesz liczyć jakie przynosi straty lub uznać że i tak
piraci nie kupiliby oryginałów.

> Przypomnij mi kiedy konczylo sie wsparcie XP i na ile je przedluzyli od
> naciskiem uzytkownikow.

To nie miało nic wspólnego z naciskiem użytkowników tylko z opóźnieniem
wydania następcy. Gdyby nie zmieniono oryginalnego planu XP Home byłoby
całkowicie niewspierane na prawie rok przed wydaniem Visty. Teraz
takiego opóźnienia nie ma i W7 zgodnie z planami kończy kadencję
wsparcia początkowego niedługo przed wydaniem Windowsa 9.

--
Piotr Borkowski