Re: [WINNT] sp3 w kawalkach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] sp3 w kawalkach
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Tue, 16 Sep 2014 04:38:11 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 15 września 2014 21:50:38 UTC+2 użytkownik BQB napisał:

> http://freedownloadmanager.org/
>
> darmowy, sam wznawia połączenia, nawiązuje więcej połączeń na raz,
>
> wyszukuje w innych lokalizacjach ten sam plik i ciągnie kilka kawałków
>
> na raz. Jeden z podstawowych programów po zainstalowaniu systemu i
>
> sterowników do sieci - nim ściągam resztę sterowników i inne pliki później.

ogolenie przy instalowaniu kompa faktycznie fajnie
jest miec dostep do netu - nigdy nie bylem mocny w
necie (net byl zawsze moja slaba strona mozna by rzec) a ostatnio nawet
nabralem jakiegos takiego
oldschoolowego hackierskiego ducha - dobrze jest tez znac internalsy by moc cos
dobrze zdiagnozowac

sterowniki do netu? ogolnie u mnie (ja ciagne net z fona przz kabel usb)
wystarczy zainstalowac w moim wypadku htc sync setup 3.3 i od razu laczy

wogole jakie sterowniki nalezy zainstalowac na nowym windows xp? na jednej
stronce se sterownikami do mojego kompa "hp dc7800"
sa jakies sterowniki do chipseu do internetu 1GB
co to jest takiego? ja instalowalem tylko dzwiek hd audio i grafe od nvidii..
tyle ze nie jestem pewien czy te sterowniki sa optymalne , dxdiag mi rzuca ze
audio nie jest wspierane hardwarowo (przynjamniej cos pisze o buforach
softwarowych)