Re: [WINNT] Windows 9 - menu start

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 9 - menu start
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 18 Sep 2014 12:00:03 GMT
mr misio de grizzly <mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com> wrote:

> No to moj desktop najwyrazniej nie zostal o tym poinformowany i do czasu
> zainstalowania dodatkowe 3rd party aplikacji startoweal do kafli

Aktualny Windows zachowuje się tak jak napisałem.

> O'rly? :)

Tak. Explorer.exe nie jest aplikacją modern. To zwykła aplikacja Win32
Api.

> O czym ty piszesz na litosc istot rozumnych? :)

Odpowiedź poniżej.

> Chyba jednak trolujesz.

Nie, skoro ty "nietrolujesz" to według twojej logiki jasne jest że
powyższy argument jest nieprawdą i Microsoft wciska oprócz interfejsu
modern także interfejs tekstowy oraz różne programy, których także nie
możesz odinstalować. Tertium non datur. :-)

--
Piotr Borkowski