Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 13 Sep 2014 11:08:11 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:5413434b$0$2378$65785112@news.neostrada.pl...
A już tam wyrozjaśniam...

Spróbuj jeszcze wywołać serwer
telnet adres.serwera 21

Nie chcę się wtrącać, działa mi ftp z TC pasywnie. Systemowo jw. nie. Powód:
http://www.ehow.com/how_6852072_enable-telnet-server-windows-xp.html
Mam to wyłączone (świadomie).

Ale sam telnet to nie usługa FTP. Zresztą to, co w tym linku, ja robię z panelu usług, zaznaczając we właściwościach jej wyłączenie. Poza tym jest to wyłączenie wywoływania swojego kompa z zewnątrz telnetem, systemowy telnet w świat działa nadal niezależnie od usługi. Więc spróbować możesz bez obaw o konsekwencje. U mnie jest wyłączona usługa, a jak chcę zobaczyć, czy np. jakiś-tam serwer działa, telnetuję się na niego normalnie, na port, który jest przewidziany dla usługi, czyli dla FTP 21. BTW. czy secure-telnet (port 22) też wywala?

Spróbuj, jeśli możesz, spod TC schlać któryś z plików po HTTP, czy też
wybija w kosmos. Oczywiście, z serwera, który udostępnia tak pliki.

Proszę rozwiń (nie rozumiem treści). Głównie chodzi mi o słowo 'schlać', i

Ściągnąć znaczy się...

jak po http :) Jak patrzę to nie rozumiem obu linijek w całości.

W okienko transferu plików TC, to samo, w którym podajesz adres ftp, wklejasz adres http://adres.serwera/nazwa.pliku, zatwierdzasz nazwę pliku lokalnego (zawsze z i do panelu, w którym wywołałeś polecenie) i jedziesz waść. TC obsługuje wznawianie transferu, więc jak zerwie, to można dociągnąć od miejsca zerwania. Obsługuje też rozmaite rodzaje proxy. Ściąganie plików przez http, w wykonaniu TC, jest bardzo przydatną cechą, właściwością (nie pisać fi[u]czerem, bo się mocno pogniewam), w sytuacji, gdy np. przeglądarka ma kłopot, można wtedy skopiować link do pliku do schowka i wkleić w okienko transferu (CTRL-N) w TC. Albo, gdy ktoś podaje link do takiego pliku i zamiast otwierać całą przeglądarkę, wystarczy otworzyć TC i w nim zrobić, co podałem.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.