Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Fri, 12 Sep 2014 13:24:42 +0200
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Przemysław Ryk raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> I połączenia po FTP wywołują u Ciebie reset niezależnie od używanego klienta
> FTP?

Odpowiadam również rozmówcy ACMM-033:
Sprawdziłem programy: Total Commander, Altap Salamander,
Eksplorator Windows (czyli de facto Internet Eksplorer).
Połączenie FTP w każdym z nich wywraca system.

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/