Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Sat, 13 Sep 2014 10:21:11 +0200
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie artiun
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> Nie chcę się wtrącać, działa mi ftp z TC pasywnie. Systemowo jw. nie. Powód:
> http://www.ehow.com/how_6852072_enable-telnet-server-windows-xp.html
> Mam to wyłączone (świadomie).

Dzięki, może tu się coś zepsuło. Sprawdzę.

> Proszę rozwiń (nie rozumiem treści). Głównie chodzi mi o słowo
> 'schlać', i jak po http :) Jak patrzę to nie rozumiem obu linijek.

Chodzi o pobranie pliku z internetu przez Total Commandera:
"FTP New Connection..." (Ctrl+N) i po wpisaniu
bezpośredniego adresu URL do pliku można go ściągnąć na dysk,
nie tylko z serwerów FTP, ale też po prostu przez HTTP (nie https).

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/