Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 11 Sep 2014 12:50:13 +0200
Dnia Thu, 11 Sep 2014 11:31:29 +0200, PureNick napisał(a):

> Witam.
>
> Mam problem z dostępem do jakiegokolwiek serwera FTP,
> po klinięciu "połącz" system (XP SP3) restartuje się.
>
> Stało się to po próbach zmuszenia TeamViewera do przejścia na opcję
> "darmowy do użytku prywatnego" - czyli po kolei deinstalacja,
> czyszczenie profilu i rejestru, instalacja od nowa,
> potem zaznaczenie opcji darmowej - która zresztą i tak nie zadziałała.
>
> Po tej ekwilibrystyce uruuchomiemie TeamViewera resetuje system,
> tak samo jak próba nawiązania połączenia FTP.
>
> Czy ktoś pomoże?

Pisz do supportu TeamViewera - oragnięci i bardzo sympatyczni ludzie, a
jeżeli samo uruchomienie programu powoduje Ci wywalenie systemu, to coś jest
mocno nie tak. BTW - reset systemu z BSODem?

[ The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.                ]
[                                                 (Gary Jules "Mad World") ]