Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Fri, 12 Sep 2014 21:45:33 +0200
W dniu 2014-09-12 o 21:18, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Fri, 12 Sep 2014 13:24:42 +0200, PureNick napisał(a):

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Przemysław Ryk raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
Dnia Thu, 11 Sep 2014 15:39:20 +0200, PureNick napisał(a):

Reset bez żadnego komunikatu.
To raczej nie wina samego TeamViewera
(po tym całym miszungu zainstalowałem tę samą wersję),
tylko coś się poknociło w systemie.
Bardziej mnie boli nieużywalność protokołu FTP.

I połączenia po FTP wywołują u Ciebie reset niezależnie od używanego klienta
FTP?

Odpowiadam również rozmówcy ACMM-033:
Sprawdziłem programy: Total Commander, Altap Salamander,
Eksplorator Windows (czyli de facto Internet Eksplorer).
Połączenie FTP w każdym z nich wywraca system.

Coś mi się zdaje, że Wy siostry w tym Archeo, to macie niezły burdel... :)

Sexmisja, w oryginale to przy kolejce inaczej brzmiało (chyba) :)

--
Artur
0 weeks 0 days 21 hours 3 minutes 37 seconds and 567 milliseconds.