Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Thu, 11 Sep 2014 15:39:20 +0200
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Przemysław Ryk raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> Pisz do supportu TeamViewera - oragnięci i bardzo sympatyczni ludzie, a
> jeżeli samo uruchomienie programu powoduje Ci wywalenie systemu, to coś jest
> mocno nie tak. BTW - reset systemu z BSODem?

Reset bez żadnego komunikatu.
To raczej nie wina samego TeamViewera
(po tym całym miszungu zainstalowałem tę samą wersję),
tylko coś się poknociło w systemie.
Bardziej mnie boli nieużywalność protokołu FTP.

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/