Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] TeamViewer zepsuł dostęp do FTP
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 12 Sep 2014 20:22:14 +0200

Użytkownik "PureNick" <ibozaurCTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości mn.63247de96e14a511.84011@zax.pl">news:mn.63247de96e14a511.84011@zax.pl...

Odpowiadam również rozmówcy ACMM-033:
Sprawdziłem programy: Total Commander, Altap Salamander,
Eksplorator Windows (czyli de facto Internet Eksplorer).
Połączenie FTP w każdym z nich wywraca system.

Skoro każdy wyburacza...
A powiedz mi, czy w systemie jest antywirus?
Czy tryb aktywny wywraca tak samo, jak pasywny?
Czy ma na to wpływ włączenie zapory?

Sprawdziłbym opcję 1 i 3 zwłaszcza, a 2 przy okazji.
Może coś się w AV/zaporze (spróbuj wyłączyć/włączyć, każde z nich) posypało i w momencie, gdy serwer próbuje zestawić kanał zwrotny 20, na połączenie zwrotne stawiam, nie na zwykłe w przód, następuje wypierdulniczenie się systemu...?
Spróbuj jeszcze wywołać serwer
telnet adres.serwera 21
czy też się wybabuli.
Oczywiście, w tym przypadku zwróci komunikat bodajże nr 421 o niemożności zestawienia kanału zwrotnego, nie przejmować się - nic na porcie 20 nie nasłuchuje. Spróbuj, jeśli możesz, spod TC schlać któryś z plików po HTTP, czy też wybija w kosmos. Oczywiście, z serwera, który udostępnia tak pliki.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.