Re: [WINNT] jak naprawić błędy w plikach .dll

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak naprawić błędy w plikach .dll
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Sat, 30 Aug 2014 14:04:12 +0200
@ACMM-033
Wielkie dzięki za wyczerpujący wykład i podane instrukcję. Gratuluję wiedzy.

Z Twoich informacji wynika, że powinienem zacząć mieć ograniczone zaufanie do mojego HDD. Fakt: według HDI, skończone siedem lat, w tym prawie 1,5 roku pracy, musiały go nieco osłabić. Będę się przyglądał jego pracy i w razie jakichkolwiek oznak jej zakłóceń, wymienię go na nowy. Tymczasem stosując się do porady Roberta Winklera, udało mi się wyeliminować dwa z trzech błędów.
Napisałem o tym w odpowiedzi na Jego post.
Jeszcze raz Dziękuję i pozdrawiam
mk