Re: [WINNT] jak naprawić błędy w plikach .dll

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak naprawić błędy w plikach .dll
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 20 Sep 2014 22:41:26 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> napisał w wiadomości news:541a9d81$0$26858$65785112@news.neostrada.pl...
ACMM-033 in news:lts705$77k$1@node1.news.atman.pl
[...............]
Okzo - z nazwiska Litwin,

czy to nie on na elektrodzie pisuje o hddreg?

Tak, Juri Puslapiai, o ile dobrze przeliterowałem, to on. Niewątpliwie ma ogromną wiedzę, gdzie tam mnie do niego, choćby o paznokieć. Ale w jakim stylu się wysławia... i nie chodzi o kaleczenie języka polskiego, co skłonny jestem przełknąć. O wspomnianym przez ciebie przed chwilą programie sam pewnie widziałeś, jak, delikatnie mówiąc - nieprzychylnie - się wyraża.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.