Re: [WINNT] jak naprawić błędy w plikach .dll

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak naprawić błędy w plikach .dll
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 30 Aug 2014 18:35:38 +0200

Użytkownik "kmark" <markotar@o2.pl> napisał w wiadomości news:ltsejv$8tg$1@node2.news.atman.pl...
@ACMM-033
Wielkie dzięki za wyczerpujący wykład i podane instrukcję. Gratuluję wiedzy.

Praktyka, jako samouk z pomocą ogólnodostępnej literatury, od gdzieś-tak 15 lat. Jeszcze wielu rzeczy nie wiem, co uczciwie przyznaję i cieszyłbym się, gdyby jakiś specjalista wciągnął mnie do współpracy, celem oczywiście tejże, po nauczeniu mnie tego, czego nie wiem.

Z Twoich informacji wynika, że powinienem zacząć mieć ograniczone zaufanie do mojego HDD.

Jak zawsze, do rzeczy materialnych.

Fakt: według HDI, skończone siedem lat, w tym prawie 1,5 roku pracy, musiały go nieco osłabić.

Naturalny proces zużycia, nic strasznego.

Będę się przyglądał jego pracy i w razie jakichkolwiek oznak jej zakłóceń, wymienię go na nowy.

W rzeczy samej. Obserwuj parametry. Parametr 01 w SMART może ci się nagle wyzerować, lub przyjąć bardzo niską wartość - to jest naturalne dla tej wartości. Potem znów urośnie i wcześniej, czy później, "drastycznie" spadnie, zwłaszcza po dłuższym okresie spokoju. Dopiero, gdyby był bardzo wysoki i nie spadał, zwiększ czujność (oczywiście, zawsze bądź czujny, nawet, jak to świeżynka). Ja miałem w swych rękach dysk mający świetne parametry SMART, a nie nadawał się do użytku. Tak, jak wcześniej pisałem, wieszczę, że urządzenie jeszcze parę lat pożyje... ale czasem tak bywa, jak z moją znajomą - w tę środę (27.08) niemal nagle straciła przytomność i mimo reanimacji, zeszła na rozległy wylew... Poniżej godziny...

Tymczasem stosując się do porady Roberta Winklera, udało mi się wyeliminować dwa z trzech błędów.

No i super! :)

Napisałem o tym w odpowiedzi na Jego post.
Jeszcze raz Dziękuję i pozdrawiam

Nie za ma co :) Co mogę, to pomogę :))

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.