Re: [WINNT] jak naprawić błędy w plikach .dll

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak naprawić błędy w plikach .dll
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Thu, 25 Sep 2014 12:53:39 +0200
ACMM-033 in news:lvkoqe$vt4$1@node1.news.atman.pl
[............]
Tak, Juri Puslapiai, o ile dobrze przeliterowałem, to on. Niewątpliwie ma ogromną wiedzę, gdzie tam mnie do niego, choćby o paznokieć. Ale w jakim stylu się wysławia... i nie chodzi o kaleczenie języka polskiego, co
skłonny  jestem przełknąć. O wspomnianym przez ciebie przed chwilą
programie sam  pewnie widziałeś, jak, delikatnie mówiąc - nieprzychylnie
- się wyraża.

polszczyzna jego w ogole mi nie przeszkadzala, wszak golym okiem widac, ze to "innostraniec",ale przez chwile podejrzewalem - z uwagi na "styl" pisania - ze to jakis psychiczny pisarz :) No, ale tak czytam, czytam, tu slowo, tam slowo, tu powolanie sie na cos, tam powolanie sie na cos, i... podsumowalem go: moze i świr, ale chłop wie, o czym pisze i mozliwe, ze ma racje, bo wiedze najwyrazniej ma. I wyszlo mi na to, ze hddreg to nie jest takie hej siup, tylko, że: ostroznie, uzywaj, jak juz w absolutnej desperacji jestes, bo moze na dzien dobry zaorac chocby to, co jeszcze ocalalo. Dlatego ja z zawsze z daleka od hddreg.