Re: [WINNT] jak naprawić błędy w plikach .dll

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak naprawić błędy w plikach .dll
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Sat, 30 Aug 2014 08:25:30 +0200
W dniu 2014-08-28 21:45, kmark pisze:
W programie Avast uruchomiłem skanowanie podczas uruchamiania systemu.
W komunikacie po skanowaniu otrzymałem informację, że:

Plik C:\WINDOWS\system32\dllcache\msdtcprx.dll Błąd 0xC000009C
{STATUS_DEVICE_DATA_ERROR}
Plik C:\WINDOWS\ie8\jscript.dll Błąd 0xC000009C {STATUS_DEVICE_DATA_ERROR}
Plik C:\WINDOWS\$NtUninstallKB954154_WM11$\wmpeffects.dll Błąd
0xC000009C {STATUS_DEVICE_DATA_ERROR}

Proszę o poradę, w jaki sposób mogę te błędy naprawić.

Jeśli masz uszkodzone jakieś pliki systemowe
to możesz spróbować je naprawić
za pomocą systemowego programu SFC
https://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/system_file_checker.mspx?mfr=true

BTW.
Folderem $NtUninstallKB954154_WM11$ bym się nie przejmował.
Powstaje on w momencie instalowania poprawek
i używany jest tylko i wyłącznie w przypadku
gdyby użytkownik chciał odinstalować daną poprawkę.
Jeśli nie chcesz usuwać Windows Media Playera 11
z tego komputera to możesz usunąć ten folder,
razem z uszkodzonym plikiem.

/Robert