[WINNT] problem z Update Application

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] problem z Update Application
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Sat, 30 Aug 2014 14:19:24 +0200
Witam,
Od dnia dzisiejszego, po załadowaniu systemu pojawia się następujący komunikat: (na obrazku: komunikat wraz z rozwinięciem informacji po kliknięciu: /kliknij tutaj/
http://zapodaj.net/079e609288182.jpg.html
Wiem, że wsparcie dla używanego przeze mnie systemu (XP prof-SP) w tym roku się skończyło, ale nie sądzę aby ten komunikat pojawiał się celowo, sugerując zmianę systemu. Pojawianie się tego komunikatu przy każdym uruchomieniu jest mocno denerwujące.
Szukałem w necie rozwiązania MS zalecił użycie narzędzia:
MicrosoftFixit.wu.RNP.2233328246564175.3.1.Run
Użyłem. W komunikacie końcowym zostałem poinformowany, że naprawiono znalezione usterki. Niestety, komunikat o problemie z aplikacją Update Application pojawia się dalej.
Proszę o radę jak to naprawić.
mk