Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 17 Aug 2014 22:46:26 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:53f02d44$0$2239$65785112@news.neostrada.pl...

Nie myślałeś żeby pisać felietony?

Brawo, krótkie, zwięzłe, dowcipne i prawdziwe. Tak się tworzy dowcipy :)

Konto na blox.pl (nick szerzej nieznany) :) od ok. roku czeka założone, tylko wena mnie nie czeka... ale spróbuję pierwszy temacik może "trochę z przymusu", a dalej może pójdzie? Dowcipy też będą :) Obiecuję dołożyć starań, aby nie pisać bzdur, choć czy się uda? Tego nie zagwarantuję. :) Tylko laptopa nowego nabyć muszę, bo mi lepszy padł i męczę się na TwinHead A5020 (Efio! 5000), 384RAM@500MHz...

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.