Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit
From: "tolek" <tolek@niedla.spamu>
Date: Sat, 16 Aug 2014 15:14:12 +0200
"Przemysław Ryk"

Proste jak pier****nie. :D

Twoja metoda "rozwijanych okienek wyboru" owszem działa bez względu na przeglądarkę. Tylko jak jak miałem szukać skoro nie wiedziałem, że te sterowniki zaliczają się do grupy "Legacy"... W życiu bym nie wpadł na to, że w takiej grupie leżą sobie sterowniki do NF560. Skoro nie wiedziałem to w prawym górnym rogu strony nvidia jest okienko szukania "Search NVIDIA" i dziwnym trafem jak tam w FF21 wpiszesz to czego szukasz to w odpowiedzi dostajesz zero wyników, tak jaby nic nie było dla takiego zapytania.
To samo pytanie zadane w innej przeglądarce od kopa daje wyniki.
Więc nie denerwuj się :) Ważne, że wskazałeś kierunek.

Też mi usenetu żal, ale co poradzisz?

Żal ogromny, bo tu jest przyjazny dla oka sam tekst. Szybko i wygodnie się czyta bez zbędnych, głupkowatych reklam, śmieci łatwo odsiać. I do każdego pytania nie trzeba się rejestrować na kolejnej stronie. A potem pamiętaj na której www zadałeś pytanie i dziesiątki nicków, haseł do logowania się na fora tych stron. Paranoja. Usenet wypasione narzędzie tylko jak widać młodych to przerasta lub nie trafia, bo nie ma tu nawalonych 400 flashowych kolorowych okienek, animowanych, wysuwanych zakładek i skaczących węży jak na durnych pejsbukach.