Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dysk 3TB magazyn danych, win xp 64bit
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 17 Aug 2014 22:41:01 +0200

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:lsosoo$6e5$1@node2.news.atman.pl...
Jak w jednej firmie zablokowałem kiedyś Pejsbuka, Pudelka i chyba Pomponik, czy jak to się tam zwie to okazało się że jakieś 80%

To i takie użasy też istnieją? Nie będę teraz zgapywać, co to ten pomponik, ale sądząc po samej nazwie, to równie żałosne, co Pudelek. A przecież to takie fajne i mądre psy, co zostało oficjalnie stwierdzone. Na szczęścdie, są jeszcze pudelki, przez małe "p", które można pogłaskać, jeśli nie gryzą.

użyszkodników zaczęło zgłaszać problemy z netem :)

Jakie znasz komendy prog... LEWO, PRAWO, GÓRA, DÓŁ i FIRE! Coś w tym stylu... To im net nie chodzi. Tylko, żeby kto bardziej rozgarnięty nie pomyślał o czymś takim, jak w3cache/proxy. Bo czyż niektórzy nie stwarzają wrażenia, że o możliwości obejrzenia czegoś wyższych lotów, niż 5 metrów mułu pod dnem, to nawet nie śnią, w sensie niewiedzy? (jakim cudem szkoły pokończone, przy niektórych nawet Stokrotka jest oazą erudycji ortograficznej :P)

A z plusów to obciążenie łącza spadło o około 60%, przestali brać nadgodziny, ogólnie wzrosła wydajność pracy i terminowość.

No i oto chodzi! Szef zadowolony, że mu koszty spadły i wydajność wzrosła, bo skoro luser/użyszkodnik nie obejrzy sobie, ach megasensacja, szkaradnej jakości fotografii 1/16 tyłka Brudnego Harego, bo ten galoty źle założył, nieważne, to cóż, aby nie umrzeć z nudów, zabierze się do pracy... Popieram. Jak zrobi pracę, to można pomyśleć o nagrodzie. Poza tym, na 99% ma kompa w domu i sobie może tyle psitm pościągać, ile chce. A serwer szefowi wira nie chyci i będzie żwawy, zwarty i gotowy :)

Szkoda że nie dożyjemy czasów aż te gówna znikną z sieci, oraz niema

Pejs-zbuk, czy Świrkacz - spoko, któś wymyśli jeszcze większe gówno i zabierze userów TT i FB, jak TT i FB zabrały Usenetowi... Kto jeszcze pamięta np. modę na podobno niezły, komunikator ICQ, hmm... ale też mnie nie ciagnęło tam... Przekrój i mentalność społeczeństwa zmienia się, to dobrze, zmiany są potrzebne. Niestety, jest zła strona - kiedysiejsza jakość przeszłą w ilość, a iloczyn wartości nie zmienił się, nawet w czyjejś sygnaturce widziałem, coś w stylu "Średnia inteligencji ludzkości jest stała", czy jakoś tak...

przycisku "mam to w dupie" zaraz obok lajknięcia :(

Obawiam się, że nie przejdzie, sponsorzy zaraz by pokazali, gdzie mają taki "serwis" :P

Nie myślałeś żeby pisać felietony?

Ano, myślałem. Nawet sobie konto na blox.pl założyłem, ale wena... z tą bywa różnie. Mniemam jednak, ze może jak wreszcie ruszę... temat - mydło i powidło, od spraw które mędzy Adbuster, przez 5 Sposobów Na..., po innych Spryciarzy, czy książki kucharskie, a także meneli pod budką z piwem... jeszcze nie wiem, gdybam... Ale na pewno będzie o ludziach. Jak ruszę, link pojawi się w stopce.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.