Re: [WINNT] pagefile.sys

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] pagefile.sys
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 17 Aug 2014 23:00:57 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:izxc6gxukgzx$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

Każdy średnioogarnięty user potrafi sobie ustawić gdzie swapfile ma

Ja wykutasiłem swojego na inną partycję i mam cymes-komfort, nic mi się nie rozpycha między plikami... Heh, tylko trzeba ciuteczkę umieć w Registrze grzebać :)

powstawać, jednej Animce Windows wyciął taki obrzydliwie wredny numer, że
się władował gdzie chciał i nie pozwolił porzeźbić. Aż musiała reinstalować.

I nawet gałąź Rejestru dostała jakichś dziwnych ACLek i nie pozwoliła przypisać uprawnień kluczowi, który by pozwolił dokonać stosownych manewrów... :P Ani Hiren's Boot CD nie odpalił, z UltimateBootCD4WIN, czy BitDefender Rescue Disk :P (tymże kumplowi wyczyściłem W7-64 z wszystkich wirusów)

Bidusia. Normalnie aż bym Jej mleczka w kubeczku nalał. :D

A jest takie chyba Łaciate, droższe nieco od zwykłego, o tej samej "mocy" - 3.2% tłuszczu, z pewnością by podpasowało :) Było w sklepie, jak ostatnio napoje kupowałem, to mogę zobaczyć które to, jak się nazywa i ile kosztuje...? :))) A kubeczek? Też takie z polipropylenu, co nie pękają od byle mocniejszego trącenia, jak kiedyś polistyrenowe... Wrócę do mleczka - podobno kozie jest bardzo zdrowe, niektórzy się brzydzą, ale ja bardzo lubię, a najbardziej świeżutko udojone, takie jeszcze ciepławe :)) Polecam :))) (BTW. Pił ktoś kozią siarę? Słodka i przypomina nieco średnio gęstą śmietankę) :))). Należy uważać w sklepie, bo często w składzie mleka koziego, jest go tylko tyle, co głodny pies nasrał, a reszta to krowięce, poparte mlekiem w proszku, jak w większości "maślanek".

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

PS No i chyba kolejny temat na felieton :))