Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !
From: "m7marek" <m7marek@interia.pl>
Date: Sun, 8 Jun 2014 21:24:54 +0200

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:53949fdc$0$2152$65785112@news.neostrada.pl...
A z płyty z win7 uruchomić wiersz poleceń i zmienić parametry tej usługi? Nie wiem, jak z win7, ale w win 2003 serwer i xp można było to zrobić bez problemu po wyłączeniu nawet jakiejś ważnej usługi (boot do trybu awaryjnego z wierszem poleceń bez nośnika z systemem).

próbowałem, nie da rady uruchomić dcomcnfg, wyskakuje że nie może zlokalizować czegos tam, już nie pamiętam, w czwartek ostatni raz majstrowałem przy tym laptopie. Być może problemem tu być w tym że z tej konsoli system widać na dysku D a nie C.