Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !
From: Andrzej Lawa <alawa.news@lechistan.com>
Date: Fri, 06 Jun 2014 00:32:28 +0200
W dniu 05.06.2014 20:04, m7marek pisze:
System Windows7.
Grzebałem w usługach składowych (dcomcnfg) i namieszałem.
Dokładnie Usługi składowe>Komputer>Mój
komputer>Właściwości>Zabezpiecznia COM>Uprawnienia dostępu>Edytuj
limity>Limity zabezpieczeń>Wszyscy dałem Odmów dla Dostępu lokalnego i
zdalengo. Efekt taki że zaraz po zmianie nie mogłem już nawet wejść z
powrotem w te własciwości by wrócić do stanu pierwotnego, a po
zresetowaniu nie mogę się nawet zalogować. Naprawianie systemu tez nie
pomaga, twierdzi że wszystko OK. Nie mam kopi zapasowej ani punktów
przywracania, czy da się coś z tym zrobić czy tylko trzeba od nowa
postawić system? Czy ktoś pomoże głupcowi?

Cóż... Ściągnij dystrybucję Linuxa.... wywal Windows i będzie po problemie!

;->

A poważniej... Ściągnij, ale tę:

http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/

(w sumie to nie tyle linuxowa dystrybucja ile oparte na linuxie narzędzie)

Z Win7 nie próbowałem, ale w rejestrze WinXP mogłem dłubać jak chciałem, kiedyś przy zapomnianym czyimś haśle się przydało. Interfejs nieco siermiężny, ale lepszy rydz niż nic.