Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !
From: "m7marek" <m7marek@interia.pl>
Date: Sat, 7 Jun 2014 20:35:02 +0200

Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości news:53932152$0$2366$65785112@news.neostrada.pl...
Podaj linka, z tym co znalazłeś o mieleniu dyskiem i napisz, czy udało
się odzyskać system.

Linka teraz już nie znajdę, bo wyszukałem to na tym pechowym kompie, a dokładnie nie pamietam nawet po jakich słowach kluczowych wyszukałem. System nie udało się odzyskać, dałem sobie spokój, we wtorek chyba go przeinstaluje. Metody z podmianą rejestrów, nie wiele zmieniły, mimo że kopie były 5 dni wczesniej, ale w miedzyczasie na tym systemie zainstalowała się masa aktualizacji, miedzy innymi SP1, bo system chyba nigdy nie był aktualizowany. W rejestrze nie dam rady dłubać, bo nie wiem co się zmieniło i obawiam się, że zmian jest masa.
Dzięki wszystkim za próbę pomocy, ale szkoda wiecej na to czasu.

--
m7marek