Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Sun, 08 Jun 2014 19:39:41 +0200
W dniu 2014-06-05 20:04, m7marek pisze:
System Windows7.
Grzebałem w usługach składowych (dcomcnfg) i namieszałem.
Dokładnie Usługi składowe>Komputer>Mój
komputer>Właściwości>Zabezpiecznia COM>Uprawnienia dostępu>Edytuj
limity>Limity zabezpieczeń>Wszyscy dałem Odmów dla Dostępu lokalnego i
zdalengo. Efekt taki że zaraz po zmianie nie mogłem już nawet wejść z
powrotem w te własciwości by wrócić do stanu pierwotnego, a po
zresetowaniu nie mogę się nawet zalogować.

A z płyty z win7 uruchomić wiersz poleceń i zmienić parametry tej usługi? Nie wiem, jak z win7, ale w win 2003 serwer i xp można było to zrobić bez problemu po wyłączeniu nawet jakiejś ważnej usługi (boot do trybu awaryjnego z wierszem poleceń bez nośnika z systemem).