Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 09 Jun 2014 17:27:31 GMT
Witaj m7marek, 09 cze 2014 w news:ln4mki$nlc$1@usenet.news.interia.pl
napisałeś/aś:

> ale ja po prostu nie wiem co mam w tym rejestrze znienić

No skoro podmiana całego rejestru nic nie dała, to zmienianie też nic nie
pomoże. Ale czy jesteś pewien, że podmianę dobrze wykonałeś - na początek
wszystkie pliki?
Może dla pewności napiszę - w ścieżce \config są pliki rejestru oraz
kopie tych plików .bak (wcześniejsza data) W podkatalogu RegBack są też
jakieś kopie. Musisz wybrać te z datą najświeższą, ale przed wystapieniem
awarii i zastąpić nimi te w katalogu config. Na wszelki wypadek jednak
skopiuj pliki tego trefnego rejstru w inne miejsce. Jak wcześniej
napisałem może niekonieczne jest zamienianie wszystkich plików, ale które
konkretnie to musisz poekspermentować.
Powiem więcej, gdybym miał tylko jakieś stare kopie rejstru na których
system potrafi wstać, to wykonałbym jeszcze raz tę operację, która
wszystko skaszniła, ale tym razem monitorując wszystkie zmiany w plikach
i w rejstrze, a potem starał się naprawić ten najświeższy rejstr
odwracając w nim tylko te konkretne zmiany (wymonitorowane) - czyli
zamiast przeszczepu operacja chirurgiczna :)