Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 Jun 2014 22:27:16 GMT
Witaj m7marek, 05 cze 2014 w news:lmqbem$bn4$1@usenet.news.interia.pl
napisałeś/aś:

> po zresetowaniu nie mogę się nawet zalogować. Naprawianie systemu
> tez nie pomaga, twierdzi że wszystko OK. Nie mam kopi zapasowej ani
> punktów przywracania, czy da się coś z tym zrobić czy tylko trzeba
> od nowa postawić system? Czy ktoś pomoże głupcowi?

Kiedyś poradziłem sobie z jakąś straszną kaszaną w taki sposób:
live linux z pendrajwa (może być nawet partedmagic). W katalogu c:
\windows\system32\config i podkatalogu RegBack są pliki rejestru -
aktualne i kopie .bak Może znjadziesz jakieś w miare świeże pliki które
będziesz mógł podmienić. Nie koniecznie wszystkie - SAM, SYSTEM,
SOFTWARE, DEFAULT, SECURITY, ale który konkretnie to ja ci nie powiem.
Najlepiej skopiuj te aktualne gdzieś na bok i eksperymentuj. Ja stawiam
na SYSYTEM i SECURITY.
Pamiętam, że nawet do tego stopnia się bawiłem, że taki rejstr
importowałem do rejestru na innym komputerze, gdzie edytowałem felerny
błąd, a potem spowrotem przenosiłem na popsutą maszynę. Ale szczerze
mówiąc nie pamiętam szczegółów.