Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] DCOM - zrobiłem coś bardzo głupiego, pomocy !
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Thu, 05 Jun 2014 22:04:43 +0200
W dniu 2014-06-05 20:04, m7marek pisze:
System Windows7.
Grzebałem w usługach składowych (dcomcnfg) i namieszałem.
Dokładnie Usługi składowe>Komputer>Mój komputer>Właściwości>Zabezpiecznia
COM>Uprawnienia dostępu>Edytuj limity>Limity zabezpieczeń>Wszyscy dałem
Odmów dla Dostępu lokalnego i zdalengo. Efekt taki że zaraz po zmianie nie
mogłem już nawet wejść z powrotem w te własciwości by wrócić do stanu
pierwotnego, a po zresetowaniu nie mogę się nawet zalogować. Naprawianie
systemu tez nie pomaga, twierdzi że wszystko OK. Nie mam kopi zapasowej ani
punktów przywracania, czy da się coś z tym zrobić czy tylko trzeba od nowa
postawić system? Czy ktoś pomoże głupcowi?

W trybie awaryjnym też nic? A z drugiej strony. po co to/tego ruszałeś?

--
Artur
0 weeks 1 day 9 hours 26 minutes 46 seconds and 768 milliseconds.