Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Mon, 28 Apr 2014 11:32:17 -0400
On 4/27/2014 4:54 PM, 1634Racine wrote:
rs in news:535d3cd6$0$22404$c3e8da3$f6268168@news.astraweb.com
[...................]
hehehe. przecież to jest prawie identyczne do tego co ja proponowałem.
tyle samo kroków. szukanie tych samych grup "dziesiętnych". na czym
polega "taśma" twojego rozwiązania? <rs>

najogolniej: nie mowie, ze to nie jest to samo, tylko wiesz... pytanie
bylo po to, by podpowiedziec mi "wierszem polecenia" konkretnym, a nie:
trzeba zrobic to i to, pogrupowac itp itd;
bo co sie powinno zrobic sekwencyjnie, to ja sie w zasadzie domyslam, w
koncu widze - jak wszyscy - jakies regularnosci do wykonania,ale
problemem bylo jak to automatem wykonac w tc, co konkretnie wykonac, w
ktorym panelu, jakimi wpisami, etc. No taka troche lopatologia byla mi
potrzebna, ale juz zaskoczylem :)

aaaaa. no to teraz już rozumiem, sens twojej odpowiedzi:
"sam sobie rob to rzeźbienie przy 60 tys plikach"

na moją próbę tłumaczenia _łogopatologicznego_. <rs>