Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Sun, 27 Apr 2014 00:40:07 +0200
rs in news:535c2c88$0$22416$c3e8da3$f6268168@news.astraweb.com
[............]
one nie są źle wyprodukowane. to po prostu jeden ze standardów

piszac "źle" zastanawialem sie, czy ktos mnie za to zlapie,ale odpuscilem tlumaczenie co to znaczy "źle" w tym konkretnym przypadku...

skasuj 4 początkowe znaki w nazwie całej sekwencji.

latwe nawet gdy jest ok 60 tys plikow.

pogrupuj "dziesiętnie", przez selekcje plików np. ?.png dla pierwszej grupy ??.png dla drugiej, itd. z tego co piszesz powinieneś otrzymać takie grupy.
x.png
xx.png
xxx.png
xxxx.png
xxxxx.png
dla każdej grupy w TC dodaj odpowiednia ilość zer przed nazwa pliku, tak żeby wszystkie pliki miały nazwy składające się z tej samej liczby znaków. doprawdy nie wiem w czym leży twój problem. <rs>

sam sobie rob to rzeźbienie przy 60 tys plikach. w jednym katalogu. A katalogow jest 26. :) :)