Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Sun, 27 Apr 2014 22:46:34 +0200
Przemysław Ryk in news:1o9zxcztyvh01$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
[....................]
Różnica polega na tym, że u mnie zaznaczasz tylko grupę plików, na której
będziesz operować, a przy wyrażeniu regularnym lecisz po całym pakiecie
plików i reguła wyrażenia regularnego sprawdza, czy kolejne pliki pasują
do określonej w niej warunków. Pytanie brzmi, co będzie szybsze. :)

co do szybkosci... Nawet, jak na jedno nie wyjdzie , nie pali sie...
wazne, ze sa dwie metody. Nie mialem zadnej :)

Jesteś w Total Commanderze w katalogu nadrzędnym, wciskasz Ctrl+B, czekasz
(przy tej ilości plików to zrozumiałe) i działasz już na wszystkich
plikach w podkatalogach.

jasne ctrl + B , trzeba mi pochylic sie nad klawiszologia tc, w helpie jak wół to stoi, dzieki.