Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Sun, 27 Apr 2014 00:49:23 +0200
rs in news:535c2c88$0$22416$c3e8da3$f6268168@news.astraweb.com
[.............]
znaków. doprawdy nie wiem w czym leży twój problem.

problem lezy w tym, ze "na piechote" to tak mniej wiecej sam wiem, w jednym
z katalogow  wyrzezbilem to jakos.
Ale to ma byc metoda poniekad mnemotechniczna, byc moze skladajaca sie z
paru krokow, ale taśma.

mysle, ze mam metode podpowiedziano mi ja uprzejmie i dziala ok. --> odpowiednie
wyrazenie regularne w tc i podzialac nim w panelu wielokrotnej zmiany nazw
na 26 katalogow. W sumie - automat i tylko katalogi w tc trzeba podmieniac,
proste.
Nastepnie zmiana wyrazenia reg - i znow podzialac na 26 katalogow.
I tak 5 razy, piec regul.
nawet dosyc szybkie, a najwazniejsze, ze dziala ok.