Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Sun, 27 Apr 2014 22:54:14 +0200
rs in news:535d3cd6$0$22404$c3e8da3$f6268168@news.astraweb.com
[...................]
hehehe. przecież to jest prawie identyczne do tego co ja proponowałem. tyle samo kroków. szukanie tych samych grup "dziesiętnych". na czym polega "taśma" twojego rozwiązania? <rs>

najogolniej: nie mowie, ze to nie jest to samo, tylko wiesz... pytanie bylo po to, by podpowiedziec mi "wierszem polecenia" konkretnym, a nie: trzeba zrobic to i to, pogrupowac itp itd; bo co sie powinno zrobic sekwencyjnie, to ja sie w zasadzie domyslam, w koncu widze - jak wszyscy - jakies regularnosci do wykonania,ale problemem bylo jak to automatem wykonac w tc, co konkretnie wykonac, w ktorym panelu, jakimi wpisami, etc. No taka troche lopatologia byla mi potrzebna, ale juz zaskoczylem :)