Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 27 Apr 2014 16:31:48 +0200
Dnia Sun, 27 Apr 2014 15:36:58 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Przemysław Ryk in news:tnzh1y21i8tc$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
>
> aaaaa, teraz rozumiem, dzieki; problem byl w tym, ze nie znalem plusa
> numerycznego w tej roli w tc  i myslalem, ze wybor plikow ma byc "na
> piechote". OK, juz jasne. No to jest zdaje sie dobra metoda....
> Zobacz w watku - wypisalem dzisiaj w poscie  jakie wyr. regularne mi
> podpowiedziano:
> - otworzyc panel wielokr. zmiany,
> - wklepac regule , zadzialac na plikach,
> - nastepnie lekko zmienic regule (poprzednia ciagle widoczna,wiec pracy
> malo), zadzialac na plikach,
> [...]

Różnica polega na tym, że u mnie zaznaczasz tylko grupę plików, na której
będziesz operować, a przy wyrażeniu regularnym lecisz po całym pakiecie
plików i reguła wyrażenia regularnego sprawdza, czy kolejne pliki pasują do
określonej w niej warunków. Pytanie brzmi, co będzie szybsze. :)

Co do przeglądu podkatalogów, to chyba nie powinno być problemu. Masz
strukturę:
- katalog nadrzędny
   |--- podkatalog 1
   |--- podkatalog 2
   |--- podkatalog 3
   |--- podkatalog 4
   |--- podkatalog 5

Jesteś w Total Commanderze w katalogu nadrzędnym, wciskasz Ctrl+B, czekasz
(przy tej ilości plików to zrozumiałe) i działasz już na wszystkich plikach
w podkatalogach.

[ Kobiety sądzą, że dwa razy dwa jest pięć, jeżeli wystarczająco długo     ]
[ będą płakać i dąsać się.                                  (George Eliot) ]