Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] total commander - wielokr. zmiana nazw
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 29 Apr 2014 08:27:52 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:535eb953$0$2379$65785112@news.neostrada.pl...
no i chyba, mogę w imieniu grupy to powiedzieć, ze wszyscy jesteśmy z ciebie dumni. <rs>

nie ma to jak "grupa wsparcia"

No widzisz Waść! W kupie siła, jak mawiał ś.p. Marek Kotański.

BTW Kojarzy mi się, że już tu chyba kiedyś robiłem przypadek, że było ileś-tam plików o różnych nazwach i długościach nazw, trzeba to było w jakiś sposób uporządkować. Dla zajęcia czasu, ale i przyjemności, wziąłem to na warsztat, krążąc między helpem, programem, a danymi (co i jak) do przemielenia, znalazłem sposób i podałem go tutaj, powinno być w archiwum. (Pod jedną z tych ksywek: Lawrens Hammond, L501 aneryS, Anerys... nie pamiętam teraz pod którą, ani kiedy dokładnie)

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.