Re: [WINNT] Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Thu, 03 Apr 2014 20:01:11 +0200
W dniu 2014-04-03 08:52, z pisze:
W dniu 2014-04-02 22:51, animka pisze:
Coś mi się kotłowało na dysku jakiś czas temu, zajrzałam do Menegera
Zadań i znalazłam winowajcę (nie pamiętam już co to był za plik), więc
go w diabły usunęłam Unlocker-em z Windows System 32.

Na kilkunastu maszynach które miałem pod opieką nigdy nie robiłem
żadnych "czyszczeń" Oczywiście usuwałem pliki z poza systemu,
_odinstalowywałem programy_ + tempy i nic więcej. Na pokładzie często
bez antywirusa a jak już to Essentials + jakiś spybot i tyle. Najlepsze
"czyszczenie" to reinstalacja a ta raz na kilka lat.
Teraz jak już poznałem dobrodziejstwa SSD ;-) znowu kilka lat używania
bezstresowego komputera :-)

Jakie dobrodziejstwa ma ten SSD oprócz tego, że jest szybszy od normalnego?
Nie dopuszcza Microsoftu do rządzenia się cudzymi plikami i włączania po "cichu" jakichś procesów?

PS. Żeby nie było. Tak, bawię się nowymi systemami, programami żeby
cokolwiek być na czasie ale na maszynach wirtualnych albo blaszaku
dziecka ;-)

Współczuję dziecku. Dziecko w tym czasie powinno zasiąść do Twojego komputera :-)

--
animka