Re: [WINNT] Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 5 Apr 2014 04:27:05 +0200
Dnia Fri, 04 Apr 2014 07:31:47 +0200, z napisał(a):

> Jest różnica. 100Megowe Corele lub ID (obiekty likowane oczywiście).

No to u mnie teraz przy 36-stronicowym katalogu (format 210×240mm)
linkowanych grafk jest ponad 3,8 GB (zdjęcia, na których jest sporo
dodatkowych warstw korekcyjnych plus ilustracje). Nie ten rząd wielkości.
Jak ja widzę PSD około 100MB, to go podejrzliwie obwąchuję, wietrząc
podstęp. :D

Na szybkość rysowania podglądu z rzutów w wektorach z rysunków technicznych
do instrukcji obsługi monitorów, które dostaję wyeksportowane prosto z CADa
też dysk SSD specjalnie mi nie wpłynie. Co z tego, że plik AI ma niecałe
2MB, jak wewnątrz jest ponad 1500 obiektów…

> Na Twoim miejscu za śmieszne pieniądze (300 zł za 120G SSD) zrobiłbym
> taki eksperyment :-)
> Oczywiście pod warunkiem że system zmieścisz na 120G. Ja zmieściłem i
> mam jeszcze 30G wolnego na robocze pliki. Sklonowałem nie instalowałem
> od nowa :-)
> Moim zdaniem przy takich cenach to już obowiązek :-)

Nie będę się bawił w eksperymenty - obok mnie się instalują klamoty na nowej
platformie. Znaczy się, dla mnie to ona jest nowa, przeskok wydajnościowy
będzie, choć z dyskiem (tak - SSD) przestrzeliłem. Nie wiem dlaczego
ubzdurałem sobie, że na tej płycie mam SATA 6 Gbps (jest tylko 3 Gbps). I
szarpnąłem się na Samsunga 840 Pro. :) Poza tym będzie 16GB ram i trochę
więcej rdzeni, niż w E8400. Pytanie, ile na wielowątkowości rzeczywiście
skorzystam np. w Illustratorze. :)

[ Najlepsze związki opierały się na kłamstwie i oszustwach. Zwykle         ]
[ kończą się w taki sposób, więc logicznie będzie tak właśnie zacząć.      ]
[                                              (Jurij Orłow "Lord of War") ]