Re: [WINNT] Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 4 Apr 2014 01:47:03 +0200
Dnia Fri, 04 Apr 2014 01:23:50 +0200, z napisał(a):

> Jakie programy masz na myśli?
> U mnie kobyła = Adobe + Corel + przeglądarka, poczta, tuner dvb-t +
> maszyna wirtualna.
> Do tej pory myślałem że aby polepszyć komfort muszę mieć wypasionego
> dwurdzeniowca z max. ilością GHz z raidem + 8GRam (min).
> Zmieniłem zdanie. Zostaję przy laptopie z SSD CoreDuo T6600 2,2GHz 4GB Ram.
> Corel 5s. Indesign 10s. do otwarcia. Duże pliki poniżej 10s.
> Normalnie jakbym pracował na Win2K + Corel9. :-)

Sporo tu też zależy od wielkości projektów. Obecnie mam Core 2 Duo E8400
@3,9 GHz, 8GB ram i system wraz z obrabianymi danymi postawiony na dwóch HDD
w RAID0. Pracuję przy składzie wobec czego otwarte notorycznie Illustrator,
Photoshop, InDesign, Acrobat, Bridge, Thunderbird, przeglądarka, a i Word
niejednokrotnie się trafi. Jak bym przy tym jeszcze wirtualną maszynę
uruchomił, to byłaby rzeź.

SSD trochę komfort pracy by mi polepszył, ale co z tego, że mi system
wstanie w kilkanaście sekund, skoro robi to raz na dwa tygodnie, albo że mi
się soft otworzy w kilka sekund, skoro przy 8GB jest mi po prostu ciasno. :(

[ Kobieta jest najlepszym psychoanalitykiem dopóki się nie zakocha.        ]
[ Później zostaje najlepszym pacjentem.      (Dr. Brulov, demotywatory.pl) ]