Re: [WINNT] Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Włącz lub wyłącz funkcje systemu Windows
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 2 Apr 2014 18:24:56 +0200
Dnia Wed, 02 Apr 2014 15:59:51 +0200, z napisał(a):

> No to pogratulować. Już nawet rodzinie tego nie robię. Bo przecież
> "każdy gimnazjalista dzisiaj potrafi przeinstalować system.
> Jakie pieniądze?" :-(

Ja tam lubię takich, co zaczynają od syna sąsiada. Mija trochę czasu i
wracają. I już nie marudzą… :)

[ Co jak co, ale trzy życzenia dżin z butelki zawsze spełnia: dziewczyny   ]
[ są piękniejsze, kumpli jest więcej i zaczynamy umieć śpiewać...          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]