[WINNT] windows xp wamac...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] windows xp wamac...
From: hikikomorisan <hikikomorisan@amorki.pl>
Date: Thu, 03 Apr 2014 21:10:24 +0200
nie wiem, czy to celowe dzialanie microsoftu, ale wydaje mi sie ze tak...
mialem... znaczy mam xp na jednym komputerze, aktualizacje automatyczne wylaczone, zeby sie samo nie aktualizowalo... system xp pro, sptrzy, legalny

dzis przy restarcie patrze... instaluja sie aktualizacje

SAME, bez mojej zgody

po restarcie xp pyszczy, ze nie jest aktywowany i mam trzy dni

FAJNIE

przy okazji przestala dzialac sieciowka...

WYKU...WISCIE...

aktywacja przez net odpada, udalo mi sie aktywowac przez telefon, wamac...

przynajmniej tyle sie udalo

w cms jak sie wpisze ipconfig to pokazuje

C:>ipconfig /all

Konfiguracja IP systemu Windows

C:>

i tyle

what the fuck?

probowalem wiec odinstalowac sieciowke, tez w tybie awaryjnym, ale...

...odinstalator zwiesza sie i tak se wisi...

wylaczylem wiec sieciowke na plycie i co?

C:>ipconfig /all

Konfiguracja IP systemu Windows

C:>

a powinien pokazac wirtualne sieciowki ze dwie przynajmniej...

najsmieszniejsze, ze przy pierwszej probie aktywacji cos poszlo nie tak, kazano mi czekac na polaczenie z konsultantem i... po kilku sekundach uzyszalem

Dziekujemy za kontakt

kurfa

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l