Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 30 Jan 2014 03:24:34 +0100

Użytkownik "Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl> napisał w wiadomości 20140121224552.7de21ee09797e38cabeab3ed@mabanana.com.delete.pl">news:20140121224552.7de21ee09797e38cabeab3ed@mabanana.com.delete.pl...
Hmmm, leży u mnie plik zip prawie 3GB zrobiony (z pewnością total commanderem, bo nic innego nie używałem) pare lat temu - masa plików w tym nazwy w unicode. Zero problemu. Być może nie obsługuje większych rarów, ale zip jak najbardziej :) No nie kłóce się więcej, po prostu osobiście nie używam nic zewnętrznego odkąd wprowadzono kompresję do Norton Commandera poprzez skrót alt-F5/F6 jakoś w poł. lat 90. :)

Robiłem spod TC, czy bezpośrednio, wtyczki, czy podlinkowanie do programu, 16- i więcej gigowe (rekord coś kole 17-18) ZIP, RAR, 7Z, zero problemów. Systemowy ZIP wypieprzał się na 4GB i nie było zmiłuj. TC bezpośrednio wygiąga dane z takich archiwów (przez paker oczywiście też), tylko 7z full z wtyczką, bo nie ma własnej obsługi, cholernie czasochłonne przy takim rozmiarze, ale pozwalało niekiedy całkiem sporo zaoszczędzić. Przy ZIPowaniu pyszczy(ło) niekiedy, że wynik ma powyżej 2 giga i może nie dać sie przeczytać. Ale jakoś się dawało.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.