Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Programy MUST HAVE dla Windows
From: "Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl>
Date: Tue, 21 Jan 2014 22:45:52 +0100
On Tue, 21 Jan 2014 19:48:06 +0100
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:
> 7-zip AFAIR nie ma problemów z archiwami większymi niż 2GB. I owszem, zdarza
> mi się dostawać dostęp do źródłowych materiałów w tego rozmiaru i większych
> paczkach. Wiem, że można robić wieloczęściowe archiwa ZIP,

Hmmm, leży u mnie plik zip prawie 3GB zrobiony (z pewnością total commanderem,
bo nic innego nie używałem) pare lat temu - masa plików w tym nazwy w unicode.
Zero problemu. Być może nie obsługuje większych rarów, ale zip jak najbardziej
:)  No nie kłóce się więcej, po prostu osobiście nie używam nic zewnętrznego
odkąd wprowadzono kompresję do Norton Commandera poprzez skrót alt-F5/F6 jakoś
w poł. lat 90. :)

pozdr.