Re: [WINNT] [OT] Re: Programy MUST HAVE dla Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Re: Programy MUST HAVE dla Windows
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 20 Feb 2014 22:56:30 +0100

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości news:lcsqrn$t49$2@opal.futuro.pl...
Haha, nigdy nie przypieprzyłem w dysk, ale przypomina mi to, że moja stacja dysków do Atari regularnie obrywała, bo jej się głowica przycinała i tylko ten sposób ją odblokowywał ;)

Było pozycjoner przeoliwić :)

problem. Ale z dyskietkami, to z rzadka pomagało szczypnąć palcami za
kant tak, aby przytrzymać/zatrzymać na chwilę nośnik, lub nieznacznie

Wytłumacz mi, jak można było uszczypnąć dyskietkę za róg, gdy była w stacji dysków?

Nie za róg, lecz za kant, boku, którego kawalczek dawał się dotknąć palcami, gdy dyskietka była w stacji. Zatem ten kant dawał się uszczypnąć (nie w każdym napędzie, ale w większości) tak, że przez warstewkę fizeliny wyściełającej wnętrze, krążek z mylaru dawał się przyhamować. Czasem szybki manewr polegający na wysunięciu dyskietki i natychmiastowym włożeniu jej z powrotem.

podpinanie HDD świeżo wyjętego z zamrażarki, bo 5 sekund później już
odmawiał... nie wspominam :)) Za to jak dzisiaj padnie, to konkretnie

Nie próbowałem ;)

Bo to od uszkodzenia zależało.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.