Re: [WINNT] Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 27 Dec 2013 22:57:17 +0100
Dnia Sun, 22 Dec 2013 12:24:31 +0100, ACMM-033 napisał(a):

> Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> Na miejscu niespecjalnie cokolwiek, pracuje jednak w dużej newralgicznej
> sieci, w której jakikolwiek błąd mógłby przynieść poważne skutki.

Skoro jest to tak newralgiczny komputer w tak newralgicznej sieci, to
dlaczego jeszcze się problemem nie zajął ten, kto się ową siecią
administruje, tylko ktoś z zewnątrz tam na czuja dłubie? Nie chwytam tego.
:(

Inna sprawa, że jeżeli by to było w zarządzanej przeze mnie sieci, choćby
domowej na parę komputerów, to bym dłubaczowi łapki ukręcił przy samej
dupie. Zgłoś problem - podziękuję. Zacznij mi tam dłubać, to lutnę. :D

(ciach…)

[ A teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu!                    ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]